Labels

saya

My photo
laman sesawang yang di isi penuh dengan pendapat ku.moga menjadi sesuatu untuk difikirkan.

Friends

Thursday, July 24, 2014

aku rindu kamu, kau rakan,kau adik, keluarga ku semasa di U

dulu aku menekan mu
sampai hidup mu tak menentu
kita bergaduh menghalakan buku lima
tapi sekarang?aku rindu

pemergian mu aku terkedu
tangisan ku?tidak berlagu
pesan mu?menguatkan tanggapanku
ku menyiksa mu dan ku tak mampu
untuk meminta maaf kepada mu
sebelum kau pergi meninggalkan ku

kali terakhir kita bertemu
aku ingin meninggalkan U
kita berpeluk berjabat tangan adat melayu
bersangka akan bertemu kembali, tapi kita tidak tahu

kau mengejut mengemparkan rakan mu
kau pergi tanpa ada tanda walaupun satu
kami semua terkejut kalau tidak sedih itu menipu
rindu tapi apa kami mampu?

No comments:

Post a Comment