Labels

saya

My photo
laman sesawang yang di isi penuh dengan pendapat ku.moga menjadi sesuatu untuk difikirkan.

Friends

Sunday, June 2, 2013

yang satu mungkin yang satu

pernah?bila kita berjalan berseorang.
tiba ada seorang di tengah jalan
dia berjalan bersama kita
terus kita berjalan laju.megah semangat
tiba dia berhenti tidak mahu berjalan sekali
kita terus berjalan walau berat untuk ke destinasi

tipu kalau aku kata aku tak pernah ada orang di sisi
tipu kalau aku kata dikau yang pertama ku jumpai
ya aku pernah jumpa dia , dia dan dia
tapi seorang pun kau tidak menyerupai

aku berjumpa dikau awal sekali
seronok melihat senyum mu tapi aku sangsi
aku terus berjalan pergi
ramai yang aku jumpa dan temui
tapi aku teringat kembali
dikau yang berada di awal berjalan kaki

aku tekad berjalan mencari
dan aku menjumpai
niat hati tidak akan toleh lagi
tapi dunia tidak boleh kau sangka tidak boleh dirai

seronok dikau ada disisi
walaupun mungkin tidak seperti kawan yang dikenali
mungkin orang lihat kita janggal tapi aku tak peduli
jika jodoh kita banyak yang kita boleh pelajari

mungkin dikau aku tak kenal lagi
tapi hati yakin dikau yang ku cari
ku tak kisah sekarang kita tidak menyamai
tapi ku ingin mahligai sama kita duduki

:)

No comments:

Post a Comment